loading...
موزیک راه
علی بازدید : 65 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آلبوم محمد معتمدی تهران عاشق

امیدوارم از این آلبوم زیبا نهایت استفاده را در این دقایق ببرید.

آهنگ محمد معتمدی گل سنگ

به شانه های نحیف ♪  من چکانده زهرا جدایی را …  !!
به جام عشق حریف من رسیده  ♪ یاد پر آشوبش …  !!
به کوچه های دل تنگم ♪  شکسته شیشه ی صبرم را …  !!
به سنگ کینه گل سنگم من از بهار چه می خواهم …  !!
به جز نسیم وفا داری  ♪ از این غرور چه می خواهم …  !!
کمی صبوری خویشتند ♪  خیال می دهدم گریه …  !!
سکوت می دهدم ماتم من از تو رانده شدم مثل …  !!
بهشت و مرثیه آدم چه  ♪ عادتی است که بعد از تو …  !!
همیشه کنج قفس باشم برای زیستنم هربار …  !!
گدای یک دو نفس باشم شکست ♪  می دهم این غم را …  !!

برچسب ها دانلود آهنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 3,570
  • بازدید کلی : 15,293