loading...
موزیک راه
علی بازدید : 328 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهراب خداحافظ عشقم

دلم امون بده اگر چه زشت امون بده …  !!
بزارم بیام ♪  جهنمم میشه بهشت …  !!
امون بده امون بده …  !!
اگر چه زشت امون بده …  !!
بزار بیام جهنمم ♪  میشه بهشت …  !!
وقت نشد خداحافظی کنیم با هم ♪  خانوم من …  !!
اومدی سر خاکم گریه نکن  ♪ سر خاک من زانو نزن …  !!
میدونم تقصیر من بود ♪  چشات از دست رفت …  !!
تقصیر خدا نبود امید تو از دست رفت …  !!
وقتی که بیدار شدی ♪  دنبال من دیگه نگرد …  !!
نگو که دوسم داشتی به خاطرات دیگه نخند …  !!
مادرت دید تو رو بازم ♪  منو نفرین کرد …  !!
من مردم گریه کردم ♪  مادر تو دست میزد …  !!
آخرم زهرشو ریخت ♪  ما رو از هم جدا کرد …  !!
خودت که شاهد بودی ♪  نبود از من بالاتر …  !!
تا وقتی من بودم ♪  هیچکس بهت چیزی نگفت …  !!
حالا من که نیستم ♪  هیچ جا بدون تیزی نرو …  !!
با همه جنگ کردم به خاطرت تیزی به دست …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ مهراب خداحافظ عشقم
بپا گیرنت نیارن ♪  دشمنا کینه این …  !!
دلبرم این همه زخمه زبون نشنویا …  !!
به همه بگو دوره منو  ♪ خط زدیا …  !!
میدونم خوب نبودم  ♪ هی میکردم خود زنی …  !!
مگه قول ندادی ♪  که رفتم بهم فحش ندی …  !!
با چشمای خونم به قبر من زل زدی …  !!
واسه عروسیمون  ♪ رو ماشینت گل زدی …  !!
چه عجب بانوی من به قبر من سر زدی …  !!
قول دادی میای پیشم  ♪ خودت تو خواب حرف زدی …  !!
صب کن بینم کجا میری ♪  مرد ادامه بده …  !!
خداحافظ زندگیم خداحافظ دنیای من خداحافظ مادرم …  !!
خداحافظ توله من خداحافظ خاطرم خداحافظ خود زنی …  !!
نبینم گریه کنی به قبر من مشت بزنی …  !!
خدایش راحت شدم ♪  شرارتام تموم شد …  !!
همه زندگیم تو آگاهی حروم شد …  !!
دل من به  ♪ شوق دیدار تو …  !!
پیشه همه لاشی بازی پیش تو ساده …  !!
باور نمی کنم ♪  که تو به این زودی میخوای بری …  !!
چشاتو باز کن عزیزم  ♪ باید جوابمو بدی …  !!
مگه نگفتی مرگ تو ♪  قصه رفتنه من …  !!
من که نرفتم عزیزم …  !!
دستات که تو دسته من …  !!
عروسک من چطوری ♪  بگو که خوبی تو …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ مهراب خداحافظ عشقم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 2,308
  • بازدید کلی : 14,031