loading...
موزیک راه
علی بازدید : 49 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مسیح فازت عجیبه آدم غریبه

نذار سر به سر دل  ♪ در به در از همه خسته تر …  !!
میکنی دست به سر هی منو بی تو ♪  بد میگذره نرو چیزی کم نذاشتم هی …  !!
نه نه دست به سرم نکن خسته ترم ♪  از تو من نمیگذرم هی …  !!
به تو بی من خوش میگذره نمیرم ♪  از دورو برت اینجا جای منه حیف …  !!
فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم ♪  من ندادم فریبت …  !!
تو فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم ♪  من ندادم فریبت …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ مسیح فازت عجیبه آدم غریبه

منو کشت این فاصله چجور کن ♪ م ثابت بهت بی خیال شو تو وا بده …  !!
بگو چی شده باعثش چرا سرد شد این رابطه ♪  جوابمو بده …  !!
نه نه تنهاترم نکن نمیگذرم از تو  ♪ من عاشقترم هی …  !!
به تو بی من خوش میگذره نمیرم  ♪ از دورو برت اینجا جای منه حیف …  !!
فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم ♪  من ندادم فریبت …  !!
فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم ♪  من ندادم فریبت …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ مسیح فازت عجیبه آدم غریبه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 3,563
  • بازدید کلی : 15,286