loading...
موزیک راه
علی بازدید : 69 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

And Lyrics In Musica.asia

 

دانلود آهنگ امیرحسین مسعودی عشق جانم

همه زدن دلمو تو نزدی ♪  یه روز باهام خوبی یه روز تو بدی …  !!

جهنمم با تو بهشته  ♪ واسم تموم زندگیم شدی تو …  !!

میبینمت خودمو گم میکنم  ♪ زبونم میگیره صدات میکنم …  !!

میخوام بگم عشق خودمی ♪  خودمتموم زندگیم شدی تو …  !!

چشمات یه دنیای عجیبی داره ♪  حرف میزنه با چشم من دوباره …  !!

بمن میگه دوسم داره ستاره مثل چشات ♪  تو آسمون نیست …  !!

ای عشق جانم ای جانانم ♪  چشای تو کشته منو …  !!

ای عشق جانم ای جانانم ♪  چشای تو کشته من …  !!

ای عشق جانم ای جانانم ♪  چشای تو کشته منو …  !!

ای عشق جانم ای جانانم  ♪ چشای تو کشته من …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ امیرحسین مسعودی عشق جانم

همه زدن دلمو تو نزدی  ♪ یه روز باهام خوبی یه روز تو بدی …  !!

جهنمم با تو بهشته واسم تموم زندگیم ♪ شدی تو …  !!

میبینمت خودمو گم میکنم  ♪ زبونم میگیره صدات میکنم …  !!

میخوام بگم عشق خودمی  ♪ خودمتموم زندگیم شدی تو …  !!

چشمات یه دنیای عجیبی داره ♪  حرف میزنه با چشم من دوباره …  !!

بمن میگه دوسم داره  ♪ ستاره مثل چشات تو آسمون نیست …  !!

ای عشق جانم ای جانانم ♪  چشای تو کشته منو …  !!

ای عشق جانم ای جانانم ♪  چشای تو کشته من …  !!

ای عشق جانم ای جانانم ♪  چشای تو کشته منو …  !!
ای عشق جانم ای جانانم  ♪ چشای تو کشته من …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ امیرحسین مسعودی عشق جانم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 2,282
  • بازدید کلی : 14,005