loading...
موزیک راه
علی بازدید : 87 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بنیامین بیگی همین امشب

امشب دوباره می رسدم دل کنار تو  …  !!
آری نبود راه  ♪  دلم شد دچار تو …  !!
چشمی که ناز داشت برای ستاره ها  …  !!
امروز تار گشته و هم غمگسار تو …  !!
گاهی من و ستاره ♪  و شب پای پنجره  …  !!
باهم نشسته ایم  ♪ همه چشم انتظار تو …  !!
با خلوت نگاه شقایق نشسته ایم  …  !!
امیدوار  ♪ دیدن فصل بهار تو  …  !!
در انتظار حضرت باران ♪  سروده ایم …  !!
شعری برای خنده ی چشم خمار تو …  !!
ما را دلی است ♪  در کف و جانی پر از جنون  …  !!
فرمای!! حکم هرچه کنی اختیار تو …  !!
دندانه های کوه ♪  خبر داده اند دوش …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ بنیامین بیگی همین امشب
خورشید می دمد ♪  همه صبح از مدار تو …  !!
بی چتر آمدم که توبارانی ام کنی  …  !!
با ابرهای زلف تر  ♪ و تابدار تو  …  !!
در امتداد یک غزل و یک گریستن  …  !!
من سالهاست آمده ام پای دار تو …  !!
“یک تکه از نگاه تو جا مانده در دلم”
هر روز بوسه می زنم ♪  این یادگار تو …  !!
“دارند می برند که زندانی اش کنند”
این دل که سالهاست ♪  شده “برقرار” تو …  !!
گلخنده های شبنم ♪  اردیبهشت عشق! !!
بنشین به روی برگ دلم ♪  دل نثار تو …  !!
مفعول فاعلات ♪  غزل می شود ردیف  …  !!
درقافیه است گیسوی ♪  چون آبشار تو …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ بنیامین بیگی همین امشب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 2,314
  • بازدید کلی : 14,037