loading...
موزیک راه
علی بازدید : 85 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ ریمیکس x بند دیوونت شدم

جزوِ مردانِ جوانم ♪ بشنو و باور مکن …  !!
شاعری شیرین زبانم  ♪ بشنو و باورمکن …  !!
بانکها باثروت من ♪  بانکداری میکنند …  !!
صاحب پول کلانم بشنو ♪  و باور مکن …  !!
توی پارکینگم تماشاکن ♪ ببین من مالکِ …  !!
بنزِ خوشرنگ و گرانم ♪  بشنو و باور مکن …  !!
از ژِنِ مرغوب لبریزم ♪ نمیدانی مگر …  !!
من فلان ابنِ فلانم  ♪ بشنو و باور مکن …  !!
وای می دانی چه حالی  ♪ میدهد حمامِ شیر …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ ریمیکس x بند دیوونت شدم

روزها هم توی وانم ♪ بشنو و باورمکن …  !!
اسمِ من سلطانِ سکه ♪ جرمِ من یاغیگری …  !!
میشوم اعدام..جانم ♪ بشنو و باور مکن …  !!
پولشویی میکنم ♪ چون مافیای قدرتم …  !!
مثلِ دیگر بستگانم ♪ بشنو و باورمکن …  !!
قسمتی از ثروتم را میکنم انفاق..چون …  !!
فکرِ فقرِ این و آنم ♪ بشنو و باور مکن …  !!
در کنارِ مردمِ مظلوم میجنگم ♪ یقین …  !!
حقشان را میستانم ♪  بشنو و باور مکن …  !!
نرم و نازک ♪ چست و چابک ♪ میدوم در کوه و دشت …  !!
آهوی مازندرانم ♪ بشنو و باور مکن …  !!
شعرهایم بوی طنز  ♪ و طعمِ شیرین میدهند …  !!
شهریار این زمانم بشنو  ♪ و باور مکن …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ ریمیکس x بند دیوونت شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 2,288
  • بازدید کلی : 14,011