loading...
موزیک راه
علی بازدید : 156 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

 

بیا به افسانه ی من …  !!
به خلوت  ● خانه ی من… …  !!
بیا ببین چه کرده ای با دلِ دیوانه ی من…  !!
به قصه ی فرشته ها ●  دوباره بال و پر بده…  !!
تو اوجِ عاشقانه ●  ای به آسمان خبر بده…  !!

ملودی : حسین غیاثی
به شهر بی خبر بگو …  !!
به کوچه ها  ● که میزنی…  !!
تو را سکوت میکنم ●  مرا صدا که میزنی…  !!
با خیال تو رد شدم ●  از شبِ تنهایی…  !!
هر کجا که من بعد از این میرسم ●  آنجایی…  !!
ساحلت منم ●  مو به مو موجِ این دریایی…  !!
میرسد به من تا ابد ●  این همه زیبایی …  !!
بیا به دیوانگیم…  !!

شعر : علیرضا افکاری

موزیکا - ریمیکس زیبای زند وکیلی مخصوص ماشین

به خلوت خانگیم…  !!
که تن دهد به شعله ات ●  دوباره پروانگیم…  !!
چه عاشقانه میشود کنارِ تو زندگیم…  !!
بگو از آرامش من ●  از آخرین خواهش من …  !!
بگو تو از زمزمه ی ترانه ی سرخوش من! …  !!
تو خواب ●  یک منظره ای…  !!

تنظیم قطعه، میکس و مستر : سعید زمانی
خیال یک پنجره ای…  !!
که میوزد نگاه تو ●  در عطر هر خاطره ای …  !!
با خیال تو رد شدم از شبِ تنهایی …  !!
هر کجا که من بعد از این ●  میرسم آنجایی…  !!
ساحلت منم ●  مو به مو موجِ این دریایی…  !!
میرسد به من تا ابد ●  این همه زیبایی…  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

دانلود آهنگ احلام بعد تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 2,290
  • بازدید کلی : 14,013