loading...
موزیک راه
علی بازدید : 103 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود ریمیکس شایان شایگان هیچی که هیچی

هیچی که هیچی  ●  با تو روراست بودم  …  !!
اما داری منو میپیچی …  !!
میگی کوتاه بیا این بارو ●  اگه بری چی …  !!
خودتم بخوای  ● نمیتونی مثل اول نمیشی …  !!
اه چه سه پیچی ●  هی میگم نمیخوامت بازم میگی چی …  !!
خوب چیکار کنم نخوام باز  ● باهام قاطی شی …  !!
تو کتت نمیره بیخیال نمیشی …  !!
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم …  !!
نه تو میتونی آدم شی  ●  نه من میشم اون آدم …  !!
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم  …  !!
نه دیگه میخوام باهام باشی  ●  نه به تو نیاز دارم …  !!
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم …  !!
نه تو میتونی آدم شی نه من میشم اون آدم …  !!
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم …  !!
نه دیگه میخوام باهام باشی  ●  نه به تو نیاز دارم …  !!

موزیکا - دانلود ریمیکس شایان شایگان هیچی که هیچی

 

هیچی که هیچی  ●  واسه خاطرت قید دنیا رو زدم …  !!
هیچی که هیچی …  !!
آخرم واسه همه آدم بدم ●  هیچی که هیچی … !
هیچی که هیچی …  !!
باز که میپیچی  ● به چیزایی که رفت دیگه بر نمیگرده …  !!
اه چه سه پیچی … !
به دلی که با کارای تو پر درده ●  هیچی که هیچی …  !!
برو هیچی که هیچی … !
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم … !
نه تو میتونی آدم شی  ●  نه من میشم اون آدم …  !!
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم … !
نه دیگه میخوام باهام باشی  ● ، نه به تو نیاز دارم …  !!
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم …  !!
نه تو میتونی آدم شی نه من میشم اون آدم … !
نرو روی اعصابم  ●  نده منو آزارم …  !!
نه دیگه میخوام باهام باشی  ●  نه به تو نیاز دارم … !

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 2,276
  • بازدید کلی : 13,999