loading...
موزیک راه
علی بازدید : 124 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

آهنگ مصطفی علوی یکی یک دونه

متن آهنگ یکی یه دونه مصطفی علوی

شاید عشقم  ● برات کم بود …  !!

شاید انقد دوسم نداشتی ●  که به پای من بمونی …  !!

تو رفتیو تنهام گذاشتی …  !!

مثه برگایی ●  این روزا انقد خشک و زرد زردم …  !!

کجایی تو عزیز من که بیام  ● دورت بگردم …  !!

یکی یک دونه ی قلبم …  !!

یکی یک دونه ی دنیام …  !!

فقط تورو دارم و بس ●  از تو دارم هرچی که هست …  !!

موزیکا - آهنگ مصطفی علوی یکی یک دونه

 

کی مث من هواتو داشت که غم ●  نصیبش کردی …  !!

تو مث پاییزی این روزد  ● چه قدر بامن غریبی تو …  !!

یکی یک دونه قلبم یکی یک دونه دنیام  ● فقط تورو دارمو بس …  !!

از تو دارم هر  ● چی که هست …  !!

کی مث من هواتو داشت …  !!

که غم نصیبش ●  کردی تو …  !!

مث پاییزی این روزا چقد بامن  ● غریبی تو …  !!

باز دارم دوره میکنم  ● خاطرت اون روزارو …  !!

چیزی نگذشته از دوریت بغض ●  گرفته این صدارو …  !!

 

آهنگ مصطفی علوی یکی یک دونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 2,283
  • بازدید کلی : 14,006