loading...
موزیک راه
علی بازدید : 119 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

 

لالایی اینو داشته باش مشتام پره ●  از قرصه ببین منه بی اعصاب…  !!
داش مهراب چیشده سردرد داری بازم…  !!
آره سراج جان مثله همیشه است دنیام منو ول کن ●  این سردرد لعنتی ولم نمیکنه…  !!
امشب یه جوری قسم دادم ●  خاکو که زجه هامو تا خود خدا برسونه…  !!
دعا کن مامانم نفرین نکنه که نفرین بکنه تا هفت ●  نسلو میسوزونه…  !!
عاشقه تو بودم هیچی و  ● ندیدی تویه این سینه چه آتیشی به پا کردی…  !!
دعا کن دیگه یادم نیفتی از حق نگذریم ●  تو خیلی نامردی…  !!
نشد واست لالایی بخونم ●  لالایی لالایی دردونه ی قلبم…  !!
لالایی کنارش آروم بخوابی کجایی این شبا ●  چقد گریه کردم…  !!
لالایی گلای پونه و رازقی هنوز واسه مهراب مثله گل شقایقی…  !!
لالایی خوب بخوابی  ●  هه دوباره لالایی دوباره لالایی…  !!

چه شبایی از ترسه اینکه رگامو نزنم  ● دعا کردم خورشید بیاد و فرداشه…  !!
مامان اون روز نزدیک  ● همه میگم هر چی خاکه بقای عمر شما باشه…  !!
میرم تا مادر من نباشه بی حرمت یه طوری کنار بیا  ● اصا بذار پای قسمت…  !!
جماعت بدجوری مرده پرست ●  شدن سرشون سلامت ولی دلگیرم از خودم…  !!
رفتی و قیدمو زدی مرگمو یه روز میبینی ●  اینبار عکسمو رو خاک ببینی خدا وکیلی…  !!

موزیکا - آهنگ مهراب لالایی با موزیک ویدئو

بعد تو جاتو تو این خونه گرفتی  ● با دروغ اصا من بد آدم ولی این حقم نبود…  !!
لالایی اینا رفتن سر خاکم باشی لالایی عکسمو ●  حالا با گریه ببین…  !!
لالایی بخواب آروم منو  ● رگامو تیغ لالایی اینو بدون که بد کردی رفیق…  !!
لالایی اینو داشته باش مشتام پره از قرصه ببین منه بی اعصاب ● هی میخورم…  !!
سیگار و دستام اینقد تیغ زدم ●  جا نداره به مرگ تو ایندفعه شاهرک میبرم بد میبرم…  !!
سیگارو چشمام اینقد خیس شده کور شده ●  اشکام مثله سیل میاد…  !!
خونه رو دریا کرده اینبار ●  انقد بد زدم این تیغو ببین پاره شده خون میاد…  !!
گوشت تنو پاره کرده اینبار داغون تر از من نی…  !!
همش قلیو و سیگار ●  و سرنگ و سینی و شربت و قرص و عاشقی…  !!
اینبار آروم تر از مرگ برنج و سنگ قبر و گریه و زاری نی ●  کنار شعر و عطر رازقی…  !!
مادر تر از مادر من خدای من بود ●  که ولم کرد تویه این گوهدونی دست و پا زدم…  !!
سیگارو و آخر سرم گفتن هوای خونه دلگیره و لج کردم ●  تو رگام آمپول هوا زدم…  !!
این روزا همه تویه گوشی میگردن ●  دنباله تیکه ها و طعنه…  !!
ولی من چی هر وقت خواستم ازت بنویسم ●  سر زبونمی…  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙✍ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

آهنگ مهراب لالایی با موزیک ویدئو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 2,281
  • بازدید کلی : 14,004