loading...
موزیک راه
علی بازدید : 49 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

آهنگ جدید حامد محضرنیا شب یلدا

شب اول زمستونو  تویه خونه پر مهمونو با تمومه سردیه این شب پر گرمی دلامونو…  !! ♪♪
صحبت از گذشته هامونو از همه خاطره هامونو آسمون  میزنه نم نم روی شیشه برفو بارونو…  !! ♪♪

شب یلدامو  کل آرزوهامو زیبایی دنیامو تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪
آرامش این سالو دل چسبی این حالو نیتم  تو هر فالو تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪

شب یلدامو کل  آرزوهامو زیبایی دنیامو تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪
دل چسبی این حالو آرامش این سالو نیتم  تو هر فالو تقسیم میکنم با تو  تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪

قسمت هر کسی  بین شعرای حافظه امشب قسمتت با من رقم  خورد مثله یه معجزه امشب…  !! ♪♪
تویه این هوای عالی تو شب بلند  یلدا چه تماشاییه با تو برفی که میاد تا فردا…  !! ♪♪

متن آهنگ شب یلدا حامد محضرنیا

شب یلدامو  کل آرزوهامو زیبایی دنیامو تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪
آرامش این سالو دل چسبی این حالو نیتم  تو هر فالو تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪

شب یلدامو کل  آرزوهامو زیبایی دنیامو تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪
دل چسبی این حالو آرامش این سالو نیتم  تو هر فالو تقسیم میکنم با تو  تقسیم میکنم با تو…  !! ♪♪

نازنین آمد و  دستی به دل ما زد و رفت …  !! ♪♪
پرده خلوت این غمکده  بالا زد و رفت …  !! ♪♪

کنج تنهایی  ما را به خیالی خوش کرد …  !! ♪♪
خواب خورشید به چشم شب  یلدا زد و رفت …  !! ♪♪

درد بی  عشقی ما دید و دریغش آمد …  !! ♪♪
آتش شوق درین جان شکیبا  زد و رفت …  !! ♪♪

خرمن  سوخته ما به چه کارش می‌خورد …  !! ♪♪
که چو برق آمد و در خشک و  تر ما زد و رفت …  !! ♪♪

رفت و از  گریه توفانی‌ام اندیشه نکرد …  !! ♪♪
چه دلی داشت خدایا که به  دریا زد و رفت …  !! ♪♪

بود آیا که  ز دیوانه خود یاد کند …  !! ♪♪
آن که زنجیر به پای دل شیدا  زد و رفت شب یلدا …  !! ♪♪

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙✍ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

آهنگ جدید حامد محضرنیا شب یلدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 3,551
  • بازدید کلی : 15,274