loading...
موزیک راه
علی بازدید : 48 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

 

هم اکنون با شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری یار دل آزرده شما عزیزان می توانید آهنگ جدید امیرحسین افتخاری به نام اهنگ عشق قسم خورده من را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری یار دل آزرده

امروز و فردا نکن  ● ای یار تو سینه غوغا نکن ای یار …  !!
این جوری که پیش نمیره کار دنیا …  !!
عاشقم کنی تو دل نبندی اما …  !!
یک عمر فقط امروز و فردا کردی  ● آخر زدی رفتی …  !!
یک شب کبوتر  ● شدی از شونه من پر زدی رفتی …  !!
ای دلبر دیوانه بیا تاب  ● ندارم …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری یار دل آزرده

شب دارم  ● و بی روی تو مهتاب ندارم …  !!
من دوست دارم هنوز یار ●  دل آزرده ی من …  !!
این همه ناز ●  نکن عشق قسم خورده ی من …  !!
تو که زیبای منی دلبر ●  رعنای منی …  !!
از کجا آوردی ●  عشوه هاتو آتیش میزنی …  !!
یار دل آزرده من عشق قسم ●  خورده من …  !!
عشق قسم  ● خورده ی من …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری یار دل آزرده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 3,565
  • بازدید کلی : 15,288