loading...
موزیک راه
علی بازدید : 49 پنجشنبه 13 آذر 1399 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ علی زند وکیلی نقاب

گویا شکسته ●  باور دریا شبیه من …  !!
چشم انتظار ساحل رویا ●  شبیه من …  !!

فانوس عشق ●  پرچم خود را فرو کشید …  !!
تا شامگاه تیره ی فردا  ● شبیه من …  !!

دیگر به کوچ مست  ● پرستو امید نیست …  !!
در هم شکسته اند پرش را  ● شبیه من …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ علی زند وکیلی نقاب

 

ای آن که ●  با خیال تو دارم خیال ها …  !!
مانند آرزوست تبت یا ●  شبیه من؟

دیشب خیال ●  آمدنت را قدم زدم …  !!
دیدم تو را گرفته و تنها  ● شبیه من …  !!

از شور و ●  شوق آمدنت موج سر رسید …  !!
سر داد عاشقانه ی زیبا ●  شبیه من …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

به زودی از همین صفحه …

 

دانلود آهنگ علی زند وکیلی نقاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 2,297
  • بازدید کلی : 14,020