loading...
موزیک راه
علی بازدید : 35 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

هم اکنون با شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ مهدی زلفی خدایی سادم شما عزیزان می توانید آهنگ جدید مهدی زلفی به نام اهنگ خدایی سادم را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود آهنگ مهدی زلفی خدایی سادم

حقم نبود ● لعنت به اون روزای خوبم …  !!
که با تو بودم هر دقیقم کور بودم …  !!
عیبی نداره ساده بودم ●  ساده رد شو …  !!
از من گذشتی ●  لااقل یکم درست شو …  !!
ازم نمونده چیزی که بخواد به پات بسوزه و دارم تموم میشم تو این قفس …  !!
بزار همینجا بشکنم نفس نمونده واسه من ●  تو هر اتاقی که میرم خفس …  !!
صدای خنده هات ●  هنوز میاد تو ذهن من یه روز …  !!
میخواستمت الان فقط بدون …  !!
خدارو به خدا قسم میدم ●  که هرچه زودتر از سرم بیفته هرچی از تو هست …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ مهدی زلفی خدایی سادم

همیشه قسمت نبوده که هیچکس ●  بمونه کنارم برسه به دادم …  !!
حتی تو خوابم نمیشه یه ادم ●  ببینم اصلا خدایی سادم …  !!
ازم نمونده چیزی که بخواد به پات بسوزه و دارم تموم میشم تو این قفس …  !!
بزار همینجا بشکنم نفس نمونده واسه من ●  تو هر اتاقی که میرم خفس …  !!
صدای خنده هات ●  هنوز میاد تو ذهن من یه روز …  !!
میخواستمت الان فقط بدون …  !!
خدارو به خدا قسم میدم ●  که هرچه زودتر از سرم بیفته هرچی از تو هست …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ مهدی زلفی خدایی سادم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 2,301
  • بازدید کلی : 14,024