loading...
موزیک راه
علی بازدید : 52 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

هم اکنون با شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ مجید خراطها چه مرگمه شما عزیزان می توانید آهنگ جدید مجید خراطها به نام اهنگ میخوام سفره ی دلم رو وا کنم را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود آهنگ مجید خراطها چه مرگمه

عزیزم دلخوریام زیاد شده ●  انگاری فصل خزون برگمه …  !!

میخوام سفره ی دلم رو وا کنم به خدا این بارمیگم  ● چه مرگمه …  !!

اگه هی بی خودی  ● دعوا میکنم خوب می خوام بهم محبت بکنی …  !!

به خدا بعضی روزا فکر می کنم که داری ●  منو تحمل می کنی …  !!

جلوی غریبه ها ●  خیلی بده دستتو از توی دستام می کشی …  !!

خودمو گاهی به مردن می زنم تا شاید  ● منت منو بکشی …  !!

آرزومه یه دفعه جایی ●  میری بپرسی میشه برم یا که نرم …  !!

مطمئن باش که بهت میگم برو اما زودبرگردی  ● دردت به سرم …  !!

وقتی می بینم باهام ●  غریبه ای فکر رفتن هی میوفته تو سرم …  !!

اما چون طاقت رفتن ندارم میزنم به بی خیالی ●  می گذرم …  !!

بی محلیات داره زجرم میده  ● دیگه از این وضعیت خسته شدم …  !!

چرا هی دروغ می گم نمی دونم انگاری زیادی ●  وابسته شدم …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ مجید خراطها چه مرگمه

 

وقتی بی خودی میگم مریض شدم ●  دوست دارم یه کمی دلواپس بشی …  !!

به خدا چیز زیادی نمی خوام چی می شه  ● اگه یه کم عوض بشی …  !!

وقتی که سراغتو نمی گیرم ●  چی می شه یه بار سراغم بگیری …  !!

واسه اینکه بهت محبت بکنم دور از جونت تو هم ●  یک بار بمیری …  !!

عزیزم دلخوریام  ● زیاد شده انگاری فصل خزون برگمه …  !!

میخوام سفره ی دلم رو وا کنم به خدا این ●  بارمیگم چه مرگمه …  !!

اگه هی بی خودی ●  دعوا میکنم خوب می خوام بهم محبت بکنی …  !!

به خدا بعضی روزا فکر می کنم که داری منو ●  تحمل می کنی …  !!

جلوی غریبه ها  ● خیلی بده دستتو از توی دستام می کشی …  !!

خودمو گاهی به مردن می زنم تا شاید  ● منت منو بکشی …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ مجید خراطها چه مرگمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 2,289
  • بازدید کلی : 14,012