loading...
موزیک راه
علی بازدید : 64 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سروش فرهمند نارنجی

میدونم میدونی که  ● به دل میشینی …  !!
یکم مغرور اما قابل پیشبینی …  !!
مثل فیلم ها وقتی که پیشت  ● میشینم …  !!
همه چیو صحنه آهسته میبینم …  !!
تو شدی زندگیم بخوای سلیقه گیم ●  میبالم روبروت …  !!
اصلا یه جور دیگست ●  حالم واسه همون خوشحالم …  !!
من که میگم رنگ عشق نارنجیه …  !!
مشکی هم جای خودش …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ سروش فرهمند نارنجی

هرکسی عشق یه رنگی میبینه ●  توی دنیایی خودش …  !!
من که میگم رنگ عشق نارنجیه …  !!
مثل شال خوشگلش …  !!
رنگ پاییز های جذابی ●  که تو خیلی ها روح دله …  !!
من عشق تورو تجربه کردم …  !!
به دریا زدم که برنگردم …  !!
تورو دارم که هی ●  دورت بگردم …  !!
دلم واست همیشه تنگه …  !!
عاشقی کنار تو قشنگه …  !!
تو چشای تو هزارتا ●  رنگه …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ سروش فرهمند نارنجی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 3,560
  • بازدید کلی : 15,283