loading...
موزیک راه
علی بازدید : 88 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ آهنگ شاد بارون دلم خواست

صدای نم نم بارون تو  ● که نیستی چه دلگیره…  !!
هوا وقتی  ● میشه ابری دلم واسه تو میگیره…  !!
منم قطره بارون که میشینه ●  روی موهات…  !!
اگه حتی  ● شکستم من نیاری خم به ابروهات…  !!
من دلم بارون خواست بارون ●  دلم خواست…  !!
چند قدم با  ● تو توو خیابون دلم خواست…  !!
فقط چند ثانیه پیشه ●  تو باشم…  !!
با تو چند تا ●  جمله آروم دلم خواست…  !!
دلم بارون خواست بارون ●  دلم خواست…  !!
چند قدم با تو ●  تو خیابون دلم خواست…  !!

موزیکا - دانلود آهنگ آهنگ شاد بارون دلم خواست

فقط چند ثانیه پیشه تو باشم…  !!
با تو چند تا جمله ●  آروم دلم خواست…  !!

اگه میری یکاری کن پل های  ● پشت سرت باشه…  !!
حواست ●  باشه شاید این مسیر آخرت باشه…  !!
چشاتو بستی رو اسمی که ●  خواستی روی تنت باشه…  !!
عجب دنیای ●  نامردی که عشقت دشمنت باشه…  !!
من دلم بارون خواست بارون ●  دلم خواست…  !!
چند قدم با  ● تو توو خیابون دلم خواست…  !!
فقط چند ثانیه پیشه تو باشم…  !!
با تو چند تا جمله آروم  ● دلم خواست…  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ آهنگ شاد بارون دلم خواست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 3,569
  • بازدید کلی : 15,292