loading...
موزیک راه
علی بازدید : 84 پنجشنبه 13 آذر 1399 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ حامد نجفی سن گدنن

حله ده خاطرلرین ●  منی آختاریر هرگجه هر گجه …  !!
بیر قارانلیخ شهر من دولانمیشام ●  هر دفعه هر دفعه …  !!
گدیین هر یرده وارام ●  بلکی بی گورم سنی من سنی من …  !!
بو شهرین کوچلری منی سنن  ● تانییر هارداسان …  !!
سن گدنن اورک ●  غملی‌دیر غملی‌دیر …  !!
آخی بیر گل گوروم سنی من سوگیلیم …  !!
بیر دفعه عمرومده بیرینه بل ●  باغلادیم …  !!
اودا گدی ینه هر گجه آغلادیم …  !!
سن گدنن ●  اورک غملی‌دیر غملی‌دیر …  !!
آخی بیر گل گوروم سنی من ●  سوگیلیم …  !!
بیر دفعه عمرومده ●  بیرینه بل باغلادیم  …  !!
اودا گدی اودا گدی …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ حامد نجفی سن گدنن

 

اورییم یارالاندی ●  بیر یازی قالدی سنن منه  …  !!
دونیا دولاندی قسمت اولدو بو ●  آیریلیخ ینه …  !!
واز گچه بیلمدیم ●  هچ بیر اویکو کیمین ای کاش اولایدین …  !!
گوزلریمی آچینجا سنیده کناریمدا  ● تاپایدیم …  !!
سن گدنن اورک  ● غملی‌دیر غملی‌دیر …  !!
آخی بیر گل گوروم سنی من ●  سوگیلیم …  !!
بیر دفعه عمرومده ●  بیرینه بل باغلادیم …  !!
اودا گدی ینه هر گجه آغلادیم …  !!
سن گدنن اورک غملی‌دیر ●  غملی‌دیر …  !!
آخی بیر گل گوروم ●  سنی من سوگیلیم …  !!
بیر دفعه عمرومده بیرینه بل  ● باغلادیم …  !!
اودا گدی اودا ●  گدی …  !!

 

دانلود آهنگ حامد نجفی سن گدنن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 2,262
  • بازدید کلی : 13,985