loading...
موزیک راه
علی بازدید : 60 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید هیراد ساحل

بی آشیان تر از باد ♪  عشقت نرفته از یاد…  !!
دیدی چه ساده افتاد ♪  جانم به دست صیاد…  !!
شیرین چرا فرهاد خود را داده بر باد ♪  دریا به دریا میروم چون رفتم از یاد…  !!
صیاد من تو آنی حال مرا ندانی ♪  دیگر نمیتوانی در خاطرم بمانی…  !!
سرما زده بارانیم امشب ♪  من عاشق ویرانیم امشب…  !!
سرما زده طوفانیم امشب ♪  در این جهان زندانیم امشب…  !!

موزیکا - دانلود آهنگ حمید هیراد ساحل

مثل آن مرداب غمگینی ♪  که نیلوفر نداشت…  !!
حال من بد بود  ♪  اما هیچکس باور نداشت…  !!
شیرین چرا فرهاد خود را داده بر باد ♪  دریا به دریا میروم چون رفتم از یاد…  !!
صیاد من تو آنی حال مرا ندانی ♪  دیگر نمیتوانی در خاطرم بمانی…  !!
سرما زده بارانیم امشب ♪  من عاشق ویرانیم امشب…  !!
سرما زده طوفانیم امشب ♪  در این جهان زندانیم امشب…  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

دانلود آهنگ حمید هیراد ساحل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 3,439
  • بازدید کلی : 15,162